چرا باید محصولات را به سمت صادرات هدایت کنیم؟

این موضوع قابل انکار نیست که بخش زیادی از پیشرفت اقتصادی هر کشور وابسته به صادرات محصولات است. تفاوتی نمی‌کند کارتن صادراتی میوه یا جواهرات باشد. موضوعی که اهمیت دارد توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد محصول و بسته بندی متناسب آن است.

کسب و کارهایی که به دنبال بقای طولانی مدت هستند و باید به دنبال راهی برای نفوذ به بازار بین الملل باشند. در حقیقیت ورود به عرصه جهانی جهت فروش محصولات، راهکاری با دوام و سود دهنده می‌باشد. کارتن صادراتی میوه نیز به همین خاطر اهمیت دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

چرا صادرات محصولات ایرانی جایگاه خوبی در جهان ندارد؟

توسعه پایدار اقتصادی با صادرات انواع محصولات به کشورهای مختلف، رابطه مستقیم دارد. اگر به کشورهای قدرتمند جهان دقیق‌تر نگاه کنیم، می‌بینیم که سرمایه‌گذاری‌های زیادی در بخش پیشرفت صادرات انجام داده‌اند. کشورهایی مانند چین که با صادرات توانسته‌اند جایگاه والای اقتصادی پیدا کنند.

متاسفانه کشور ما با وجود منابع و کالاهای با کیفیت در بخش صادرات ضعیف عمل کرده است. این موضوع دلایل متعددی از جمله؛ واقعی نبودن نرخ ارز در مقابل تورم، تسهیلات کم، حمل و نقل و از همه مهم‌تر، عدم آگاهی تجار در برابر عوامل موثر در صادرات است. کارتن صادراتی میوه جزوه همین عوامل کمتر شناخته شده است.

کارتن صادراتی میوه

بسته بندی خوب تا چه اندازه برای صادارات مفید است؟

اگر اهمیت بسته بندی در صادرات را به عنوان مهم‌ترین عامل قبول نکنید، باید بگویم یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار است. عاملی که نه تنها تجار ایرانی بلکه در برخی کشورها نیز از اهمیت بالای آن آگاهی ندارند. آن‌هایی که از این موضوع باخبر هستند، جایگاه سبزی در عرصه صادرات پوشاک، مواد غذایی، صنایع دستی مانند کارتن صادراتی میوه و دیگر لوازم جنبی پیدا کرده‌اند.

همه افراد می‌دانند که قدم بعد از تولید یک محصول با کیفیت کلاس جهانی، تعرف یک بسته بندی صحیح برای آن است. دلیل تولید و رونق گرفتن کارتن صادراتی میوه، بسته بندی‌ها لاکچری و گران قیمت، پک‌های آماده‌ی تزئین شده و دیگر موارد، اهمیت این موضوع را در صادرات به راحتی آشکار می‌کند.

مجموعه آذین پک نیز در این عمر مهم هوشیارانه عمل کرده و به دنبال طراحی و تولید بسته بندی‌ های کارتنی و غیر کارتنی برای صادرات است. با افتخار میزبان برندهای بزرگ کشور در زمینه صادرات انواع کالا بودیم و هستیم. شاید کسب و کار بعدی برای آنالیز بسته بندی صادراتی و خرید کارتن صادراتی میوه، شما باشید.

رقابت سنگین در صادرات میوه به چه معناست؟

هرچند جایگاه صادرات محصولات ایرانی در کلاس جهانی خوب نیست اما دلیلی بر رقیب نداشتن شما نیست. اتفاقا بازار رقابتی شدیدی در این بین موجود است که در صورت نداشتن حواس و عدم توجه، با شکست رو به رو خواهید شد.

با وجود جا نیفتادن فرهنگ صادرات در کشور، محصولاتی کاملا پیش پا افتاده و کالاهای غیر اساسی حجم زیادی از صادرات غیر نفتی کشور را تشکیل می‌دهد.

چرا یک گردنبند فلزی ساده از ایران راهی کشورهای خلیج فارس می‌شود، اما میوه و کارتن صادراتی میوه در زمینه صادرات ناموفق هستند؟ چرا یک محصول دست ساز خانگی، مشتریان خارجی را به خود جلب کرده اما میوه و سبزیجاتی که تاجر هزینه هنگفتی برای تبلیغات آن صرف کرده، بدون مشتری می‌ماند؟

پاسخ سوال کمی پیچیده و در عین حال ساده است.

چرا دیگران می‌فروشند اما محصول من دست نخورده باقی می‌ماند؟

با تحقیق که جلو می‌رویم، مشاهده می‌کنیم چنین محصولاتی که ظاهرا بی‌دلیل قلب مشتریان را تسخیر کرده بودند، از بسته بندی متفاوتی برای کالای خود استفاده کرده‌اند. بسته بندی خلاقانه که گاهی اوقات هزینه آن چنانی هم نداشته است. کارتن صادراتی میوه خوبی انتخاب نکردید و در نتیجه کالای اساسی و پر مصرفی مثل این فروش خوبی ندارد.

تنها با یک بسته بندی اصولی می‌توان وارد بازار بین الملل میوه شد و در آن دوام آورد. بسته بندی‌ای که با برنامه ریزی، انتخاب، طراحی و تولید شده باشد و در عین حال با بودجه کسب و کار شما هماهنگی داشته باشد. این کار با گرفتن مشورت از یک متخصص در مورد کارتن صادراتی میوه و انواع روش بسته بندی آن کار سختی نیست.

کارتن صادراتی میوه

آیا برای بسته بندی میوه صادراتی باید هزینه سنگینی پرداخت؟

تا نام بسته بندی برای صادرات بر زبان جاری می‌شود، نا خداآگاه یاد یک جیب پرپول و چمدانی پر از طلا برای خرج کردن در این راه است. گذاشتن هزینه خیلی زیان برای بسته بندی و کارتن میوه صادراتی نه تنها همیشه اثر بخش نیست، بلکه گاهی مضر است زیرا می‌توان این هزینه را در قسمت‌های دیگر مورد نیاز کسب و کار، سرمایه گذاری کرد.

دقت کنید در حال فروش چه کالایی هستید و به طبع تا چه اندازه به بسته بندی در صنعت فعالیت خود دارید. بودجه خود را باز بینی نمایید. دقت کنید از آغاز ایده پردازی تا طراحی و تولید بسته بندی هزینه لازم را داشته باشید. هزینه را تقسیم بندی کنید. به این شکل نباشد که شما تمام بودجه را برای طراحی خرج کنید برای بخش تولید و اجرایی، پول کم بیاورید. این کار بازدهی خوبی به همراه خواهد داشت.

اگر هزینه کردن زیاد همیشه جواب نمی‌دهد پس چه کاری برای بسته بندی میوه می‌توان انجام داد؟

سوالی که تجار و تولید کنندگان پس از فهمیدن به این موضوع که خرج کردن زیاد و کارتن صادراتی میوه لاکچری همیشه جواب نیست، می‌پرسند. چه راهکاری با هزینه کم اما موثر وجود دارد.

واقعیت امر این است که نمی‌توان برای این بحث، پاسخ مناسبی پیدا کرد. چرا که نیاز است هدف صادرات آن محصول یعنی تمرکز بر مارکتینگ یا برندینگ مشخص گردد. برای یک کسب و کار نیاز است صدها میلیون خرج بسته بندی شود، اما برای کسب و کار دیگر ممکن است حدود ده میلیون تومان اثر بخش باشد.

بیزنس دیگر به خلاقیت و ایده پردازی جهت طراحی و تولید بسته بندی نا متعارف و خیره کننده نیاز بیشتری دارد و یک بزنس نیازمند بسته بندی مقاوم به آب است. تعیین نیاز اصلی بسته بندی خود مبحث مهمی است که از کجا متوجه آن می‌شویم؟

چطور نیاز اصلی بسته بندی میوه را شناسایی کنیم و در جهت آن گام برداریم؟

این پخش از کار اهمیت دو چندانی دارد زیرا در صورت انتخاب کارتن صادراتی میوه که متناسب با ارزش گذاری‎‌های کسب و کار شما نیست، خسارات جبران ناپذیر مادی و معنوی را به جا خواهد گذاشت.

در اینجا می‌تولنید از فعالین صنعت بسته بندی کمک بخواهید تا شما را راهنمایی کنند. بی‌شک آن‌ها با تجربه فراوان خود در عرصه بسته بندی و کارتن صادراتی میوه، معقول‌ترین راه را پیشنهاد خواهند کرد. این کار ریسک انتخاب بسته بندی درست را کاهش می‌دهد و نسبت به روش‌های دیگر کم هزینه‌تر است. آذین پک نیز برای رضایت بیشتر شما مشتریان عزیز به غیر از طراحی و تولید بسته بندی، مشاوره اختصاصی ارایه می‌کند.

کارتن صادراتی میوه

با میوه‌های با کیفیت و بسته بندی استاندارد، در صادرات بدرخشید

نگران نباشید با انجام راهکارهایی که در بالا گفته شد و تداوم آن، می‌توانید بدرخشید. اعتبار بین المللی و پول هنگفت در گرو صادرات موفق شماست. از کیفیت خود میوه غافل نشوید تا مشتریان وفاداری در کنار کسب و کارتان داشته باشید. کارتن صادراتی میوه خوبی انتخاب کنید و از آن بهره لازم را ببرید.

فراموش نکنید مجموعه آذین پک در تمامی مراحل بسته بندی شما را تنها نخواهد گذاشت و با توجه به نیاز بیزنس و میوه صادراتی، بهترین گزینه را پیش روی شما خواهد گذاشت. پس برای درخشیدن در عرصه صادرات میوه همین الان با ما تماس بگیرید و از خدمات کمال استفاده را بکنید.