کارتن بخاری پرکاربرد ترین بسته بندی برای انواع بخاری میباشد. در ایران بسته بندی بخاری بیشتر محدوده به کارتن های سه لایه و پنج لایه میشود که با چاپ تک رنگ تا چهار رنگ قابل ارائه میباشد. از آنجایی که بخاری جزو کالاهای سنگین وزن بوده، از ویژگی های مهم برای کارتن بخاری، بسته بندی با کیفیت بالا، مقاوم و در عین حال زیبا و چشم نواز است.

کارتن بخاری مقاوم

همانطور که بیان شد، بخاری بخاطر وزن سنگین و اندازه بزرگ نیازمند کارتنی محکم و مقاوم است. کارتن بخاری باید بخوبی وزن زیاد آن را تحمل کرده و همچنین در هنگام جابه جایی و حمل و نقل به خوبی از آن محافظت نموده تا بخاری سالم به دست مصرف کننده برسد. بخاری ها ممکن است از 20 تا 60 کیلو وزن داشته باشند. بنابراین کارتن بخاری باید توان تحمل وزن بالای آن را داشته باشد. اصولا برای کارتن بخاری از کارتن های پنج لایه با ورق های باکیفیت استفاده می کنند. این کارتن ها مقاومت بالایی داشته و به خوبی می توانند از بخاری در مقابل فشار و ضربه های وارده احتمالی (در هنگام حمل و نقل) محافظت کنند. در تولید کارتن بخاری از لایه ها کاغذ مرغوب با متریال های با کیفیتی نظیر کرافت خارجی یا امثال آن استفاده میشود.

کارتن بخاری زیبا

وقتی صحبت از بسته بندی است ، عموم افراد بسته بندی را هزینه ای اضافه میپندارند که قرار است بعد از خرید دور انداخته شود. اما واقعیت چیز دیگریست. اولین دید مشتری با محصول شما، بسته بندی آن است. یک بسته بندی جذاب و خلاقانه که با دیگر بسته بندی ها متفاوت باشد، در همان ابتدا این حس را به کاربر منتقل میکند که محصول شما نیز مانند بسته بندی آن، خاص است.

کارایی کارتن 

علاوه بر موارد فوق کارایی محصول نیز بسیار مهم است، در حمل بخاری، با توجه به وزن بالا، وجود دستگیره مناسب برای حمل بسیار مورد توجه است. چنانچه محصول قابلیت حمل آسانی نداشته باشد، ممکن است در فرایند حمل، دچار ضربه و آسیب شده و محصول سالم به دست مشتری نرسد.

طراحی کارتن 

تمام بسته بندی های موفق در بازار، در اتاق های فکر، با دقت بررسی و طراحی شده اند. نمیتوان توقع فروش فوق العاده داشت اما برای آن تلاش فوق العاده نکرد. بنابراین وجود یک دیزاین جذاب در طراحی بخاری و کارتن آن، هر دو میتواند مشتری ها را به سوی محصول شما روانه کند. یک کارتن بخاری با داشتن طراحی زیبا می تواند توجه مصرف کنندگان را جلب نموده و آنها را قانع کند که این محصول را بخرند. همچنین کیفیت متریال کارتن و نوع طراحی و چاپ نیز تاثیر بسزایی درجلب نظر مصرف کنندگان دارد.

خود را به جای مشتریان بگذارید. فرض کنید برای خرید بخاری به فروشگاه مراجعه کرده و شروع به انتخاب بخاری مورد نظر خود مینمایید. اولین گزینه ای که شما را جذب محصول میکند، ظاهر آن است. بعد از آن توان تولید گرمایش، قیمت محصول و دیگر ویژگی ها را مورد بررسی قرار میدهید. بنابراین اولین آیتم در خرید محصول دیزاین آن است که در نگاه اول مشتری با آن مواجه میشود. سعی کنید موارد ظاهری را در محصول خود تا حد امکان رعایت کنید.

ایمنی بخاری در بسته بندی

مشتریان شما همواره توقع دارند محصول سالم و بدون نقص تحویل بگیرند. بنابراین بسته بندی و کارتن باید بتواند از بخاری در برابر ضربه ها ، اجسام تیز ، رطوبت ، گرد و غبار محافظت نماید.

مشاوره رایگان بسته بندی و کارتن سازی