کارتن خرما

کارتن خرما ، از طراحی تا تولید بسته بندی خرما

کارتن خرما و بسته بندی آن اولین موضوع مهم جهت بازاریابی درست خرما است. آب و هوای گرمسیری اغلب مناطق ایران ، سبب کشت انواع خرما شده است؛ به همین خاطر سالانه بیش از 60 هزار تن بسته بندی خرما صادراتی به 52 کشور منتقل می‌شود. خرماهای ایران از لحاظ کیفی بسیار مرغوب است و برخی از انواع آن فقط در نخلستان‌های کشور رشد می‌کند. بازار کشورهایی نظیر فرانسه، آلمان، انگلیس و کانادا برای ارسال بسته بندی خرما صادراتی مطلوب به نظر می‌رسد.

بسته بندی خرما خشکخرما خشک

مقدمه ای بر خرما

خرما میوه درخت نخل است و در مناطق گرمسیری رشد می کند. کمتر کسی این خوراکی شیرین را با عنوان میوه می شناسد با این حال خرما سرشار از آهن، ویتامین ب 12، فسفر، منیزیم و حتی کلسیم بوده و برای ایجاد تعادل در سطح قند خون بدن و پیشگیری از درد مفاصل و مشکلات کلیوی بسیار مناسب است. این موارد تنها بخشی از هزاران فواید خرما است. و به همین دلیل که کاربرد و فواید بسیار زیادی دارد، بسیار پر طرفدار بوده و هم چنین کارتن خرما و بسته بندی خرما نیز از اهمیت ویژه ای به همین خاطر برخوردار است.

مشاوره رایگان بسته بندی

خرما در اغلب کشورهای جهان که در خط استوا و یا در نزدیک آن قرار دارند تولید می شود و در صورت کیفیت مناسب می تواند به عنوان یک محصول صادراتی معرفی گردد. ایران از جمله کشورهاییست که علاوه بر رفع نیاز داخلی به این میوه بسیار مفید، بخش قابل توجهی را به دیگر کشورهای جهان عرضه می کند.

انواع بسته بندی خرمانمونه ای از جعبه پلاستیکی

زمان بسته بندی فرا رسیده است

باتوجه به رشد روز افزون در این صنعت و تنوع پک‌های موجود در بازار، ارائه بسته بندی جذاب، با شکل‌ها و کاربردهای مختلف شانس بیشتری برای ارتقا سطح فروش ایجاد می‌کند.

اگر در زمینه بازار خرما فعالیت می‌کنید یا قصد ورود دارید، صنعت بسته بندی و کارتن خرما را جدی بگیرید. زمان آن فرا رسیده تا با یک پک خیره کننده و باتوجه به اهداف برندتان، بازار را تسخیر کنید. بسته بندی و کارتن خرما ، گامی بزرگ در جهت ارتقای کسب و کار شما خواهد بود.

هدف کارتن خرما

هدف اصلي در بسته بندی خرما اين است كه در فاصله زماني انبارداري- حمل و نقل و توزيع و تا رسيدن به دست مصرف كننده مشخصات مهم خرما حفظ شده و از صدمات و خطرات احتمالي جلوگيري شود.

به طور كلي منظور از بسته بندی خرما، مجموعه سيستم آماده سازي خرما براي حمل و نقل، توزيع، انبار، خرده فروشي و مصرف نهايي است.

به عبارت ديگر بسته بندی این محصول به عنوان يك عملكرد تكنيكي اقتصادي است كه هدف آن به حداقل رساندن هزينه هاي توزيع در عين حال حداكثر كردن مقدار فروش و همچنين توزيع ايمن تا مصرف كننده نهائي است.

بسته بندی کادویی خرماپک صادراتی

ابعاد کارتن خرما

حجم و اندازه بسته بندی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نسخه مشخص و استانداردی برای آن تعریف نشده است. هر کسب و کار با توجه به اهداف و استراتژی‌های خود، بسته بندی و کارتن خرما صادراتی متناسب خود را انتخاب می‌کند. شما می‌توانید برای راحتی، قسمت بسته بندی را به متبحرین این حوزه بسپارید.

دراین قسمت تمرکز زیادی برای انتخاب به خرج دهیدح تا علاوه بر زیبای حمل و نقل آسانی داشته باشد و از ورود رطوبت هوا و آفتاب نیز در امان باشد.

مشاوره رایگان آذین پک

توجه به مناسبت ها

بهترین زمان عرضه خرما ، ماه مبارک رمضان است. کسب و کار شما قادر است با ایجاد کمپین از این مناسبت بهره‌ای کافی ببرد. طوری زمان بندی کنید که از بازار ویژه ماه مبارک رمضان غافل نشوید. با بسته بندی و طراحی کارتن خرما مناسب ، فروش خود را به حداکثر برسانید

بسته بندی خرما مانند طراحی پک و کارتن های ویژه ماه مبارک ، به شکل ماه یا ارائه بسته‌های تک نفره و دونفره به رستوران‌ها جهت برگزاری مهمانی افطاری فروش شما رو دوچندان خواهد کرد.

بسته بندی خرما مضافتی

برای انواع مختلف خرما ، باید بسته بندی مناسب آن را انتخاب کرد. انتخاب درست کارتن خرما و در کل بسته بندی خرما ، اولا از محصول بهتر نگهداری میکند یعنی در مقابل نور ، رطوبت ، فشار و غیره ، محصول در سلامت میماند ، دوما خود کارتن خرما ، عاملی است که باعث فروش بیشتر میشود. البته اگر به طور صحیح طراحی و تولید شده باشد. بسته بندی خرما مضافتی هم از این قاعده خارج نیست. اولین چیزی که توجه مشتری را به خود جلب میکند. کارتن خرما است ، و بعد از آن که توجه او به بسته بندی جلب شد ، حال به کیفیت محصول توجه خواهد کرد. پس طراحی کارتن خرما را بسیار جدی بگیرید.

جعبه کادوییبسته بندی خرما خشک

انواع کارتن خرما

خرما به صور مختلفی بسته بندی و عرضه می گردد. قدیمی ترین شیوه عرضه خرما را می توان عرضه فله ای نامید.

بسته بندی صنعتی خرما و با استفاده از ایده های مختلف، چندین دهه است که در ایران دنبال شده و با استقبال مناسبی از جانب مردم رو به رو بوده است با این حال خرما فله ای توانسته است تا حد بسیار زیادی این سطح رقابتی را خدشه دار نماید اما بهتر است بدانید که در عصر حاضر، عرضه فله ای محصولات، هرگز نتایج موفقیت آمیزی به دنبال نخواهد داشت.

1. خرما مضافتی

جعبه خرمای مضافتی ممکن است از جنس مقوا و یا از جنس پلاستیک و یا ترکیبی از هر دو باشد. خرمای مضافتی باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و جعبه آن نیز با جعبه های ساده و بدون طرح و رنگ های مجلل متفاوت است. بنابراین جای تعجب ندارد که قیمت بیشتری داشته و ممکن است برخی از افراد قادر به خرید آن نباشند.

جعبه خرمای مضافتی به گونه طراحی می گردد که قابلیت پذیرایی در مراسمات مختلف را داشته باشد. این امر به خصوص در مراسمات عزاداری، نوحه خوانی و فاتحه اموات بسیار حائز اهمیت است. بعضی از جعبه های خرمای مضافتی با رنگ مشکی طراحی شده اند و مناسب چنین مراسماتی می باشند.

قیمت کارتن خرما

2. کارتن خرما مقوایی

استفاده از کارتن مقوایی برای عرضه خرما متداول ترین شیوه ممکن برای بسته بندی خرمایی است که قرار است در داخل کشور به مصرف برسد. کارتن مقوایی کمترین هزینه ممکن را بر واحد بسته بندی و خریدار تحمیل می کند و تاثیر چندانی بر قیمت نهایی محصول ندارد.

با این حال بسیاری از واحدهای تولیدی در داخل کشور مبادرت به استفاده از انواع جعبه مقوایی خرما با طرح های خاص و شکیل نموده اند و هم اکنون بسیاری از آن ها را در سطح کشور و در فروشگاه های مختلف قابل مشاهده هستند. این نوع بسته بندی در صورتی که با حجم بسیار زیاد صورت نگیرد، کیفیت ظاهری این محصول را حفظ می کند.

بسته بندی

3. جعبه پلاستیکی خرما

جعبه پلاستیکی در مقایسه با کارتن مقوایی خرما سابقه چندانی ندارد با این حال با استقبال مناسبی از جانب خریداران مواجه شده است. این گونه جعبه ها در بسیاری از موارد یک بار مصرف نبوده و پس از اتمام خرمای بسته بندی شده به مصارف دیگری می رسد. همچنین امکان جمع آوری آن ها از سطح شهر به راحتی امکان پذیر بوده و به سرعت به چرخه تولید باز می گردند.

جعبه پلاستیکی قدری گران تر از کارتن مقوایی است اما نمی توان گفت این اختلاف قیمت در حدی است که بتواند سطح رقابت تجاری جعبه پلاستیکی را خدشه دار نماید. لازم به ذکر است که جعبه پلاستیکی ساده ارزان قیمت است و این ویژگی در خصوص جعبه های فانتزی صدق نمی کند.

مزایا و معایب بسته بندی پلاستیکی خرما

مزایا بسته بندی خرما پلاستیکی
    • ماندگاری بالا برای مصرف کننده و تولیدکننده

ماندگاری بالا از جمله مزیت‌هایی است که می‌توانیم برای بسته بندی خرما با ظروف پلاستیکی بیان کنیم. چرا که ظروف پلاستیکی به راحتی شکسته نمی‌شوند. حتی اگر مدت طولانی، ظروف پلاستیکی روی زمین کشیده شوند، هیچ آسیبی به خرماهای درون بسته بندی وارد نخواهد شد. علاوه براین، در اثر جابجایی مداوم جعبه‌های پلاستیکی، آسیبی به سلامت خرما نمی‌رسد و می‌توان انتظار داشت که خرمای خریداری شده، همانقدر سالم و طبیعی است.

    • هزینه پایین برای تولیدکننده 

ماندگاری بالا در برابر هزینه پایین جعبه‌های پلاستیکی به نظر ارزنده می‌رسد و به احتمال زیاد، تولیدکننده به این نتیجه خواهد رسید که بسته بندی خرما با جعبه پلاستیکی می‌تواند از همه لحاظ با صرفه باشد. علاوه براین، در حین خریداری تعداد عمده جعبه‌های پلاستیکی، هزینه‌ای که برای تولیدکننده خرما رقم خواهد خورد، کمتر است. به همین خاطر، واحدهای تولیدی با وجود بودجه نه چندان زیاد می‌توانند بسته بندی با دوام برای خرمای تازه و یا خرمای خشک داشته باشند.

معایب بسته بندی خرما پلاستیکی
    • آسیب به محیط زیست

اولین عیبی که می‌توان برای بسته بندی خرما با ظروف پلاستیکی ذکر کرد، آسیب این ظروف به محیط زیست است. به دلیل اینکه ساختار ظروف پلاستیکی در مدت بسیار طولانی، آسیب جدی نمی‌پذیرد و به سادگی تجزیه نمی‌شود، با دور انداختن آن‌ها ممکن است که محیط زیست مملو از ظروفی شود که هیچ فایده‌ای برای طبیعت ندارند. البته می‌توان این مشکل را به سادگی رفع کرد. اولین کاری که می‌توانیم پس از خریداری ظروف بسته بندی پلاستیکی انجام دهیم، قرار دادن آن‌ها در محل بازیافت است. با توجه به این کار، ظروف پلاستیکی در محل مختص به خود، بازیافت می‌شوند و به طبیعت آسیب وارد نمی‌کنند.

راهکار دومی که برای دور کردن آسیب‌های زیست محیطی که ظروف پلاستیکی می‌رساند، انتخاب ظروف پلاستیکی است که دارای ترکیبات اولیه گیاهی در ساختار خود هستند. چرا که وجود همین ترکیبات گیاهی سبب می‌شود که این ظروف به سهولت در طبیعت تجزیه شوند.

    • از بین بردن رایحه و طعم خرما

دومین اشکالی که به بسته بندی خرما با ظروف پلاستیکی وارد می‌شود، کمرنگ شدن رنگ و طعم خرمای تازه است. چرا که پوشش پلاستیکی ظروف به سرعت با مواد شیمیایی واکنش نشان می‌دهد. طعم و رنگ خرما در اثر همین واکنش‌ها تغییر پیدا می‌کند. مطمئنا مشتریان شما پس از خرید خرما دوست ندارند که محصول بی کیفیتی را تحویل بگیرند. لذا پیش از فروش بسته بندی خرما لازم است که آن‌ها را در محیط سرد یخچال قرار بدهید.

تماس با آذین پک

4. خرما خشک

خرمای خشک در زمره خشکبار قرار دارد و به طرق مختلفی بسته بندی می شود. با توجه به اینکه ماندگاری خرمای خشک بیشتر است اصولا در زمان بسته بندی می توان حجم بیشتری را عرضه نمود. استفاده از دستگاه های توزین و بسته بندی کیسه ای خرما همچون بسته بندی حبوبات بسیار رایج است.

علاوه بر بسته بندی کیسه ای خرمای خشک می توان به بسته بندی دانه ای، بسته بندی مقوایی، پلاستیکی و مواردی از این قبیل اشاره کرد. متاسفانه متداول ترین روش عرضه خرما، عرضه فله ای است و موازین بهداشتی در این خصوص به ندرت رعایت می گردد. با این حال بسیاری از مردم به علت صرفه جویی در مخارج روزانه اقدام به خرید خرمای فله ای می کردند اما تحت تاثیر شیوع برخی از ویروس ها، عرضه و فروش آن ها در سال جاری بسیار کاهش یافته است.

کارتن خرما مادرکارتن صادراتی

فروش عمده کارتن خرما

مطلب مهمی که باید به آن دقت کنید ، خرید کارتن خرما به صورت عمده است. یعنی ترجیها سعی کنید در تعداد پایین ، خرید نکنید. پایین تر به دلایل این امر پرداخته ام. البته چنانچه قصد خرید عمده کارتن خرما را دارید، قبل از هر چیز ، باید نسبت به تولید کننده کارتن اعتماد کاملا را داشته باشید تا کارتن بی کیفیت به دست شما نرسد.

چرا خرید عمده کارتن خرما بهتر است؟

  • قیمت تمام شده ، کاهش مییابد.
  • یکبار هزینه حمل بار میپردازید.
  • با توجه به نوسانات مداوم قیمت کارتن در بازار ، میتوانید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

ایده کارتن خرما (بسته بندی خرما)

در مقایسه با سالیان پیش، تنوع ایده های بسته بندی محصولات صنعتی و غیر صنعتی بسیار گسترش یافته و آلبوم های بسیاری توسط شرکت های کارتن سازی تهیه شده است. این تنوع به عرصه این محصول نیز راه یافته و امروزه شاهد بسته بندی های بسیار زیبا و خیره کننده ای در این حوزه هستیم.

مدل صادراتی بسیار حائز اهمیت بوده و همچون دیگر محصولات صادراتی در کانون توجهات شرکت های بسته بندی قرار دارد با این حال نباید از کیفیت بسته بندی محصولات داخلی نیز چشم پوشی کرد.

اگر در اینترنت سرچ کنید مدل‌های پیشنهادی زیادی در خصوص کارتن خرما صادراتی خواهید دید. بسته‌هایی که با نمایش طرحی نوین و خلاقانه، ارزش آفرینی بالایی داشته‌اند. این نوع بسته بندی‌های خاص در شبکه‌های اجتماعی نیز به سرعت وایرال می‌شود و از آن طریق مشتریان بیشتری به دست خواهید آورد.

استعلام قیمت بسته بندی کارتن بسته بندی

انتخاب حرفه‌ای پک‌های خرما فقط به فروش بیشتر شما ختم نمی‌شود؛ بلکه به برندسازی و افزایش مشتری نیز کمک شایانی می‌کند. علاوه بر آن ، با حفظ کیفیت و ماندگاری محصول ، باعث میشود محصول تازه تر و مرغوب تر به دست مشتری برسد.

1. ایجاد فضایی برای هسته های خرما در بسته بندی

نمونه های بالا ، ایده هایی هستند که بسیار شگفت انگیز طراحی شده است. یکی از ایده هایی که من در بسته بندی و کارتن خرما در یکی از کشور های همسایه به آن برخوردم ، یک کارتن خرما بود که محل مشخصی برای هسته های خرما در آن تعبیه شده بود و کارتن خرما را بسیار کاربردی کرده بود.

یکی از دلایل موفقیت این بسته بندی ها ، توجه به نیاز کاربران است. پرسونای مشتریان خود را بشناسید و کاربرد و قیمت خرما را از نظر مخاطبین بررسی کنید. علاوه بر بسته بندی خرما ، قیمت محصول ، کیفیت آن ، از عوامل مهم تر موفقیت محصول در بازاریابی هستند.

2.  تفاوت ، لازمه موفقیت

هرچند بسته بندی‌های صنعت غذایی که شامل کارتن و بسته بندی خرما یکی از آن هاست ، پیشرفت چشمگیری کرده است؛ اما هنوز پتانسیل زیادی برای بهبود کارایی و طراحی بصری دارد.

اکثر پک‌های ایرانی خرما به صورت کاملا ساده و در بسته بندی‌های مقوایی در فروشگاه‌های سراسر کشور به فروش می‌رسد.

قطعا کیفیت خرما برای وفادار کردن مشتریان ضروری است اما اگر بسته بندی خرما شما جلب توجه نکند، احتمال کمتری برای فروش رفتن آن وجود دارد و در نتیجه کاربران متوجه کیفیت کار نیز نخواهند شد.

کارتن خرماجعبه خرما مضافتی صادراتی

3.  جعبه نامتعارف تولید کن، سر و صدا به پا کن!

چندی پیش بسته بندی متفاوت به بازار عرضه شد که قبل از باز کردن، مشخص نمی‌شد که درون آن خرما قرار گرفته است. پس از باز کردن ، با دو عدد خرما روبر می‌شدید که بسیار تعجب آور بود.

با قرارگیری دو عدد خرما کنار هم و بسته بندی جذاب، ارزش افزوده ایجاد شده و مشتری را ترقیب به خرید میکند.

استراتژی فوق ، برای این برند مثبت بود ، اما دلیلی ندارد اگر شما آن را به کار بگیرید موفق باشید! شاید بتوان با هزینه اندک ، همان جعبه سنتی خرما را متفاوت جلوه داد. کار سختی به نظر می‌رسد اما با مشورت با متخصصان حوزه بسته بندی این امر شدنی است.

قیمت جعبه خرما

4. طرح کارتن خرما

کسب و کارهای سنتی عقیده «خواهی نشوی رسوا، هم رنگ جمعت شو» را به کار می‌گرفتند. آن‌ها ریسک کردن را ناپسند می‌پنداشتند، چرا که احتمال شکست را افزایش می‌داد. به طور مثال با خود می‌گویند: «هنگامی که هنوز بسته بندی خرما رنگ و رو رفته در بازار به فروش می‌رود، چرا سراغ راه حلی نامتعارف باشم؟»

مسئله دقیقا همین جاست. امروزه متفاوت نبودن خطرناک است. تولید کنندگان به دنبال طرح های جذاب و کاربردی کارتن خرما می‌گردند و می‌خواهند متفاوت به نظر برسند تا به فروش بیشتری دست پیدا کنند.

خرما مغزدارجعبه پلاستیکی خرما

5. ایده خرما صادراتی و بسته بندی صادراتی خرما

بالاتر به ایده بسته بندی خرما و کارتن خرما پراختیم. حال نوبت معرفی یک محصول لاکچری و نسبتا گران قیمت است. شما می‌توانید هسته خرما را جدا کرده و به جای آن مغزهایی نظیر گردو، بادام، بادام خاکی و... را به دلخواه جایگزین کنید.

بسته بندی که برای این مدل خرما در نظر می‌گیرید باید ویژه‌تر از بقیه خرماها باشد و ارزش قیمت بالای محصولتان را به نمایش بگذارد.

محصول و بسته بندی شما باید به گونه ای باشد که حس لوکس بودن را به مشتری منتقل کند.

دستگاه بسته بندی خرما

دستگاه بسته بندی در انواع مختلف که در کشور تولید و کشت می شود شامل خرمای مضافتی , خرمای زاهدی , خرمای هلیلی و … می باشد. این دستگاه جهت بسته و حفظ ارزش این ماده غذایی بسیار ارزشمند و ارتقای کیفیت آن طراحی و تولید می شود. عمده ترین مقصد خرما های صادراتی ایران و بسیاری از کشورهای آسیای صادر کننده از جمله عراق و عربستان بندر دبی است.

جعبه خرما ارزانهاردباکس خرما

کارتن سازی حرفه ای!

متاسفانه در کشور مجموعه‌ها و شرکت‌های بسیار زیادی ادعای طراحی کارتن اختصاصی محصولات را دارند. یکی از اعتراضات همیشگی مشتریان خارجی در طراحی کارتن خرما و در کل مواد غذایی ، شلوغی طراحی جعبه یا خود کارتن یا بسته بندی است که باید مورد بازبینی قرار گیرد.

به دنبال یک بسته بندی با کیفیت و استراتژیک باشید نه ارزان قیمت. انتخاب نادرست بسته‌بندی هزینه‌های بیشتری بر برند شما تحمیل خواهد کرد.

سوال درباره کارتن خرما

کارتن خرما ارزان

درصورتی‌که واحد تولیدی شما به علت میزان تولید و مخارج مربوطه قادر به پرداخت هزینه نسبتاً زیاد جهت بسته‌بندی خرما تولیدشده نیست، لازم نیست از گران‌ترین و لوکس‌ترین جعبه‌های بسته‌بندی استفاده نمایید. در شرکت ما انواع بسیار ساده و ارزان‌قیمت کارتن بسته بندی خرما نیز طراحی و تولیدشده‌اند که هزینه بسیاری را به واحد تولیدی شما تحمیل نمی‌کنند.

کارتن خرما قفل دارایده جعبه خرما

قیمت کارتن خرما

این که بگوییم قیمت کارتن خرما چند است مثل این است که بگوییم قیمت پارچه چند است! پارچه داریم تا پارچه! پارچه خوب یا بد؟ چند متر پارچه؟ مجلسی باشد یا دم دستی؟

قیمت کارتن خرما بسیار متنوع است ، و حتما برای به دست آوردن قیمت باید با کارتن ساز مورد اعتماد مشورت کنید تا استعلام قیمت درستی داشته باشید.

آذین پک به عنوان یک تولید کننده تخصصی کارتن خرما ، در این مورد به شما مشاوره رایگان ارائه میکند. پس نگران هیچ چیز نباشید. تلفن را برندارید و با آذین پک تماس بگیرید.

تماس با آذین پک

کارتن مقوایی ، یک انتخاب زیست محیطی

همان‌گونه که پیش‌تر بیان کردیم بسته بندی خرما در انواع مختلفی از بسته‌بندی مقوایی، بسته‌بندی طلقی، بسته‌بندی نایلونی که ویژه خرمای خشک است و یا عرضه محصول با استفاده از سطل‌های پلاستیکی صورت می‌گیرد. امکان استفاده هم‌زمان از طلق و کارتن مقوایی نیز وجود دارد.

کارتن و مقوا محصولات مناسبی برای حفظ  محیط‌زیست می‌باشند، در مقابل طلق های بسته بندی خرما و دیگر محصولات غذایی، تبعات منفی زیست‌محیطی را به دنبال دارند. سطل‌های پلاستیکی نیز اگر کمتر مورداستفاده واقع شوند بهتر است چراکه در صورت رها شدن در طبیعت به‌سختی جمع‌آوری‌شده و سالیان طولانی برای بازگشت آن‌ها به طبیعت لازم است.

جعبه‌های مقوایی علاوه بر ظاهر زیباتر و شکیل‌تر، قیمت ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه تری داشته و تبعات منفی زیست‌محیطی را نیز به دنبال نخواهند داشت چراکه به‌راحتی تجدید شده و به طبیعت بازمی‌گردند.

خرما فراوری شده

حمل و نقل کارتن خرما

متاسفانه در کشور مجموعه‌ها و شرکت‌های بسیار زیادی ادعای طراحی بسته بندی اختصاصی محصولات را دارند. یکی از اعتراضات همیشگی مشتریان خارجی در طراحی بسته بندی خرما و در کل مواد غذایی ، شلوغی طراحی جعبه یا خود بسته بندی است که باید مورد بازبینی قرار گیرد.

به دنبال یک بسته بندی با کیفیت و استراتژیک باشید نه ارزان قیمت. انتخاب نادرست بسته‌بندی هزینه‌های بیشتری بر برند شما تحمیل خواهد کرد.

بسته بندی خرما یکنفره

اخیرا با رواج یافتن بسته بندی های کوچک ، شاهد عرضه خرما های یکنفره با بسته بندی های پلاستیکی یا نایلونی هستیم که در قالب جعبه خرما مادر به فروشگاه ها عرضه میشوند. چند مزیت عمده در بسته بندی خرما یک نفره وجود دارد که به طور خلاصه به آن اشاره میکنیم:

  • میتوان باتوجه به خرده فروشی ، آن را با قیمت بیشتری فروخت.
  • برای جایگزین کردن خرما به جای تنقلات مختلف از جمله شکلات ، بسیار مناسب است
  • عموم مردم تمایل خرید و استفاده جهت نذری و خیرات دارند و تمایل مردم به خرید خرما است تا تنقلات دیگر

مشاوره رایگان کارتن خرما

در تولید کارتن خرما به دو عامل باید توجه کرد!

چه قصد تولید و بسته بندی خرما خارج از کشور را داشته باشید و چه هدف شما ورود و ارتقا در بازار خرما کشور باشد، باید به بسته بندی محصول دقت کنید و موارد مهمی را مدنظر داشته باشید. صادر کننده، وارد کننده، فروشنده کل و جز و در نهایت مشتری دلایلی برای بیشتر هزینه کردن در زمینه بسته بندی دارند. آنها توقع دارند با هزینه بیشتر برای بسته بندی ، کالای باکیفیت تری خریداری کنند.

  1. تغییر شکل ظاهری

  2. فساد زود هنگام

در خصوص تغییر شکل ظاهری : اول شکل ظاهری آن که اگر با نوع خرما هماهنگ نباشد به سرعت له می‌شود و شکل اصلی را از دست می‌دهد. هیچکس دوست ندارد خرمای له و به ظاهر پوسیده را خریداری کند و به خصوص در بسته بندی‌های صادراتی امری نابخشودنی است که به راحتی کنار گذاشته و غیر قابل استفاده می‌شود.

فقط به ظاهر جعبه و پک اهمیت ندهید. تناسب نوع خرما با نوع کارتن خرما را جدی بگیرید تا دچار مشکل نشوید.

در خصوص فساد زود هنگام : جلوگیری از فساد زود هنگام خرماست. گاهی اوقات این موضوع به خاطر ضرر فروان مغازه‌دارها و تجار بیشتر مطرح می‌شود.

اول تا حدودی سخت به نظر می‌رسد که برای چنین چیزی بسته بندی اختصاصی طراحی کنید و پول بیشتری خرج کنید اما با اندکی هزینه بیشتر خیالتان بابت خراب نشدن محصول آسوده است. در واقع با کمی هزینه بیشتر جلوی یک ضرر بزرگ ایستاده‌اید.

مشاوره رایگان بسته بندی

پرسش و پاسخ بسته بندی و کارتن خرما

بله! شما می توانید ایده مورد نظر را از طرق ارتباطی مشخص شده ارسال نموده و هزینه نسبی را جویا شوید.

بله! شما می توانید انواع کارتن های دایکات و یا چند لایه را برای حمل جعبه های خرما سفارش دهید.

بسته بندی های پلاستیکی و پلمپ شده کاملا ضد آب هستند اما جعبه های کارتونی ضد آب نبوده و نباید در معرض رطوبت قرار بگیرند.

برخی از این سطل ها کاملا صنعتی بوده و محصول را به خوبی بسته بندی می کند و می توان آن را در زمره بسته بندی صنعتی نامید. امکان سفارش سطل های مربوط به بسته بندی صنعتی در شرکت ما فراهم شده است.

بسته بندی فله ای اصطلاح نادرستی است که در این عرصه به کار می رود با این حال شما قادر به سفارش کارتن های حمل خرمای فله ای خواهید بود.