تاثیر تولیدی کارتن شکلات بر مصرف کنندگان

برای طرفداران شکلات، بسته بندی خاص و متفاوت امری ضروری به شمار می‌رود. مصرف کنندگان به سرعت جذب پک‌های خلاقانه می‌شوند و آن را خریداری می‌کنند. تولیدی‌های‌ کارتن شکلات نیز به ضرورت این موضوع پی برده‌اند و همه روز در تلاش برای ساخت بسته بندی مناسب هستند. پک‌های شکلات علاوه بر برندسازی، به صورت مستقیم در افزایش فروش محصول موثر است.

از آنجا که شکلات به عنوان کادویی نیز به کار می‌رود، لازم است استانداردهای لازم را چه از لحاظ محتوا و چه از نظر ظاهری دارا باشد. شما با ارائه یک بسته بندی شکیل با مخاطبان خود ارتباط عمیقی برقرار خواهید کرد و آنها نیز پس از شکل گیری این ارتباط تعداد دفعات خرید را افزایش می‌دهند. حتما قبل از خرید بسته بندی با یک تولیدی کارتن شکلات، به صورت تخصصی مشورت نمایید.

انواع کارتن شکلات

اولین قدم برای رشد هر چیز، آگاهی کامل از آن است. جهت ارتقای بسته بندی محصول خود در گام نخست باید انواع کارتن‌های موجود در بازار را بشناسید تا متناسب با کالا، بهترین را برای شکلات انتخاب کنید. پیشنهاد می‌شود در این مرحله با گروه تولید کننده کارتن و بسته بندی در ارتباط باشید تا نیاز کسب و کار شما به طور کامل برطرف شود و احساس رضایت داشته باشید.

جعبه های مخصوص هدیه

لاکچری‌ترین نوع بسته بندی‌های موجود در تولیدی کارتن شکلات، باکس‌های هدیه است. این جعبه‌ها از طراحی خاصی برخوردارند. گاهی طلاکوب و نقره کوب می‌شوند تا زیبایی دو چندانی داشته باشند. هرچند هزینه تولید این نوع بسته بندی بالاست اما بازار مصرفی و مخاطبان خاص خود را دارد.

تولیدی کارتن شکلات

اگر جعبه‌های شکلات مخصوص هدیه را برای شکلات لاکچری خود انتخاب کردید، باید بدانید فروش شما در چه زمانی بالاتر است تا تایم تبلیغات را جهت بازده حداکثری کشف کنید. این مدل باکس در مهمانی‌ها، عروسی‌ها، تبریک خانه نو، فرزند جدید و… از باکس شکلات استفاده می‌کنند ولی در اعیاد مختلف و روز ولنتاین فروش بیشتری دارد. حتی برخی از آنها فقط جهت یک مناسبت خاص تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

تولیدی کارتن شکلات

استند یا شکلات

مجموعه‌های تولیدی کارتن شکلات پایه‌های جهت نگهداری شکلات‌ها می‌سازند. پایه‌ها بسته‌های شکلات را به طور منظم کنار هم نگه می‌دارد تا جلوه زیباتری در مغازه ایجاد کند. در صورتی که استند کارتنی به خوبی طراحی و روانه بازار شود، به بهبود حمل و نقل نیز کمک می‌کند.

نکته‌ای که نیاز است مد نظر خود قرار دهید، متناسب بودن استند با کالای شما، گذاشتن لوگو و رنگ مطابق با بسته اصلی شکلات است.

پاکت شکلات

شکلات‌های کوچک را برای زیبایی و بسته بندی درون پاکت‌های به خصوصی قرار می‌دهند. جنس پاکت‌ها معمولا پلاستیک یا مقوایی است. مجموعه آذین پک انواع پاکت شکلات را با تیتراژ متوسط و بالا برای شما مشتریان عزیز مهیا می‌کند.

قیمت کلی انواع کارتن شکلات

پاسخ به این سوال به عوامل زیادی وابسته است. جنس تشکیل دهنده بسته بندی و کیفیت آن، تعداد سفارش، طراحی و نوع باکس برخی از این موارد هستند. ما در مجموعه آذین پک پس از مشاوره تخصصی به مشتریان برای انتخاب صحیح و اصولی در واحد تولیدی کارتن شکلات قیمت را مشخص کرده و به مشتریان اعلام می‌کنیم.

در مجموع برای تهیه کارتن شکلات با کیفیت چه اقداماتی انجام دهیم؟

اگر به دنبال بسته بندی اصولی شکلات هستید و می‌خواهید برندینگ و مارکتینگ کسب و کار خود را بهبود ببخشید، باید از همین حالا به فکر باشید. فقط با یک پک خلاقانه می‌توانید به سرعت از رقبا پیشی بگیرید و انتخاب جامعه مخاطبان شوید.

آذین پک در بخش تولیدی کارتن شکلات صفر تا صد ایده پردازی تا طراحی و مهیاسازی پک‌های خلاقانه را انجام می‌دهد. به راحتی می‌توانید با ما تماس بگیرید و اطلاعت بیشتر را از بخش مشاورین ما دریافت کنید.

پیشنهاد می‌شود در صورتی که بیزنس شما با مواد غذایی مرتبط است دیگر مقالات این حوزه را از دست ندهید.