توت فرنگی میوه ای خوشمزه و مغذی است که در سراسر دنیا مورد مصرف عموم است. و محافظت و تازه نگه داشتن این محصول (و سایر محصولات آسیب پذیر از این دست) برای تولیدکنندگان و کشاورزان بسیار مهم است. به همین دلیل تولید کنندگان برای محافظت از توت فرنگی در هنگام حمل و نقل و جا به جایی، انبار کردن، صادرات و… از کارتن توت فرنگی استفاده می کنند. کارتن توت فرنگی را می توان در اندازه ها و شکل های مختلفی تولید نمود، اما هدف مشترک همه آنها ارائه روشی ایمن و مطمئن برای حمل و نقل و نگهداری توت فرنگی است.

اهمیت کارتن توت فرنگی

از آنجایی که محصول توت فرنگی بشدت آسیب پذیر بوده و ممکن است بر اثر فشار و ضربه به راحتی آسیب ببیند که می تواند منجر به فساد و از دست رفتن کیفیت محصول شود. کارتن توت فرنگی با محافظت از آن در هنگام جابه جایی و انبار شدن می تواند از له شدگی و آسیب دیدن محصول تا زمان رسیدن به دست مصرف کننده محافظت نماید.

مجموعه آذین پک با داشتن ماشین آلات مدرن و روز دنیا آماده تولید انواع مختلف کارتن بسته بندی می باشد. کلیه کارتن ها از مواد اولیه درجه یک تولید شده و بهترین کیفیت را دارا می باشند.

طراحی کارتن توت فرنگی

داشتن یک بسته بندی با کیفیت و جذاب می تواند نقش مهمی در موفقیت یک محصول داشته باشد. با یک طراحی خاص و جذاب، مشتری احساس خواهد کرد که محصول داخل کارتن نیز به مانند خود بسته بندی با کیفیت و مطمئن است. و همین امر برای قانع کردن مشتریان برای انتخاب محصول شما (از میان محصولات دیگر) کافی است. واحد طراحی آذین پک آماده پذیرش کلیه سفارشات بسته بندی محصولات شما است.

قیمت کارتن توت فرنگی

قیمت تمام شده کارتن توت فرنگی به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به معیارهای متفاوتی تعیین می گردد. این امر در خصوص تمامی کارتن های تولید شده صدق می کند. نوع و جنس کارتن مهمترین رکن تعیین کننده قیمت آن است. کارتن های ساده و بدون سلفون قیمت ارزان تری دارند اما کیفیت شان به اندازه کارتن های لمینتی نخواهد بود. کارتن های لمینتی به همراه (یک لایه سلفون) علاوه بر داشتن ظاهری جذاب تر، نسبت به عوامل محیطی نیز مقاوم ترند.

کارتن توت فرنگی صادارتی

برای طراحی بسته بندی توت فرنگی ویژه صادرات، کشور هدف بسیار مهم بوده و استفاده از متریال با کیفیت بالا و استاندارد برای بسته بندی توت فرنگی اهمیت ویژه ای دارد. ظاهر لوکس یک بسته بندی نقش مهمی در میزان فروش آن داشته و یک طراحی خاص و زیبا خصوصا برای یک محصول صادراتی اهمیت ویژه ای دارد. واحد طراحی آذین پک با طراحی بسته بندی های زیبا، مدرن، لوکس و در عین حال مقرون به صرفه کاری کند که محصول شما را از بقیه محصولات متمایز شده و روی قفسه ها بدرخشد.

تولید کارتن توت فرنگی

مجموعه آذین پک توانایی تولید انواع مختلف کارتن چه برای مصارف در داخل کشور و چه برای صادرات را دارد. همه کارتن ها از بهترین و با کیفیت ترین متریال و مواد اولیه تولید شده و در ساخت آنها از تکنولوژی پیشرفته و ماشین آلات روز دنیا استفاده می شود. شما می توانید جهت استعلام قیمت و سفارش بسته بندی و کارتن با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان بسته بندی و کارتن سازی

در نهایت، کارتن توت فرنگی به بخش مهمی از این صنعت تبدیل شده است. زیرا از محصول از ابتدا تا رسیدن به دست مصرف کننده محافظت کرده و همچنین این امکان را برای تولید کننده یا کشاورز فراهم می آورد تا بتوانند با آسودگی مقادیر زیادی توت فرنگی را جابجا و یا نگه داری کنند. طراحی روی بسته بندی نیز مهم است، زیرا به جذب مشتری و شناخت برند کمک می کند و تاثیر زیادی بر فروش محصول دارد. کارتن توت فرنگی نقش مهمی در تضمین اینکه مصرف کنندگان می توانند از توت فرنگی تازه و خوشمزه در تمام طول سال لذت ببرند، ایفا می کند.