بسته بندی از گذشته تا به امروز

آثار به جا مانده تاریخی نشان دهنده اهمیت زیاد پیشنیان به بسته بندی است. در ابتدا از مواد کاملا طبیعی مثل برگ گیاهان جهت بسته بندی استفاده می‌کردند. تاثیر بسته بندی بر فروش خیلی زود نمایان شد. صاحبان کسب و کار در هر دوره زمانی سعی بر این داشتند تا در این امر متفاوت و خلاق به نظر برسند.

بعد از سال 2000 بسته بندی به بخش جدایی ناپذیر از فروش تبدیل شد. شما با استفاده از ترفندهای ساده خواهید توانست بهترین بسته بندی را به مشتریان ارائه دهید و رضایت آن‌ها را جلب نمایید. امروز می‌خواهیم در خصوص آنباکس با شما صحبت کنیم.

آن باکس چیست؟

اگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی باشید حتما در اینستاگرام ویدیوهای آنباکسینگ یا معادل فارسی آن یعنی جعبه گشایی را دیده‌اید. بسیاری از افراد پس از خرید کالا در مقابل دوربین بسته بندی آن را باز می‌کنند و با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارند. تاثیر بسته بندی در فروش را می‌توان در اینجا نیز جست و وجو کرد.

اگر بسته بندی محصولات شما خلاقانه طراحی شده و به چاپ رسیده است آنباکسینگ از دو منظر به شما کمک خواهد کرد و سوددهی محصول شما را به ده‌ها برابر افزایش میدهد.

چطور از ترند شدن آنباکسینگ در راستای اهداف برند خود استفاده کنید؟

ما در بیزنس سعی می‌کنیم تا با حفظ رضایت مشتری، درآمد بالایی ایجاد کنیم. در ادامه به بررسی دو نوع جریان که با آنباکسینگ می‌توان ایجاد کرد اشنا می‌شویم و شیوه‌های غیر مستقیم تبلیغات کسب و کار را می‌آموزیم.

خرید مشتری به علت بسته بندی زیبا

بدین منظور لازم است در گام نخست مشتریان خود را بشناسید. بدانید کاربران بالقوه محصول تولید شده برند شما از چه نوعی هستند؟ چه سنی دارند؟ جنسیت آنها چیست؟ چه نیازها و علاقه‌مندی‌هایی دارند؟ و در نهایت انتظار گرفتن چه حس از بیزینس دارد؟

مطمئن باشید تاثیر بسته بندی در فروش شگفت انگیز است. با پیدا کردن جواب سوالات مطرح شده در بالا، پرسونای مخاطب خود را شناخته‌اید (اگر نمیدانید پرسونای چیست ، لطفا به این لینک نگاهی بیاندازید) و زمان طراحی جعبه فرا می‌رسد. شاید برای شما غیر قابل تصور باشد اما برخی کاربران برای یک وسیله مشابه که بسته بندی بهتری دارد، هزینه بیشتری می‌کنند. تعدادی برای گرفتن احساس خوب و تعدادی دیگر برای قرار گرفتن در ویدئوهای آنباکسینگ صفحات مجازی‌شان این کار را می‌کنند. البته دلایل بیشتری وجود دارد. مثلا واضح است محصولی که در بسته بندی بهتری به دست مشتری برسد ، سالم تر خواهد بود. یا شرکتی که کیفیت بسته بندی بهتری دارد ، احتمالا محصول بهتری نیز دارد. (البته همیشه اینطور نیست)

در نهایت لازم است توجه کافی بر تاثیر بسته بندی در فروش داشته باشید. پک‌های زیبا و باکیفیت درست کنید و احساس خاص بودن مشتریان خود را با استفاده از خلاقیت ارضا کنید و به آن‌ها نشان دهید.

مشاوره رایگان بسته بندی و کارتن سازی

تبلیغات غیر مستقیم با تماشای ویدئو آنباکس و تاثیر بسته بندی در فروش محصول

وقتی تبلیغات رایگان و تاثیرگذاری برای کسب و کار شما وجود داشته باشد چرا نباید از آن بهره ببرید؟ در صورتی که کالای شما جعبه خاص داشته باشد نه تنها مشتریان بالقوه تبدیل به بالفعل می‌شوند، بلکه تبلیغات غیر مستقیم نیز انجام می‌پذیرد. (تبلیغات سینه به سینه یا دهان به دهان)

ویدئوهای آنباکس طرفداران زیادی دارد و کاربران در صورت جذاب بودن کلیپ و جعبه بسته بندی، آن را برای یکدیگر باز نشر می‌کنند. در واقع با این کار به آسانی تاثیر بسته بندی در فروش احساس می‌شود. شما برای باکس هزینه کرده‌اید اما انگار هزینه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را نیز پرداخته‌اید. این یعنی یک انتخاب هوشمندانه!

محصولات برند به سرعت در شبکه‌ها اجتماعی توسط کاربران معرفی می‌شود و چه بسا نتیجه بهتری نسبت به تبلیغات مستقیم و کمپین‌های هزینه‌بر داشته باشد.

توجه به آنباکس یعنی انتخاب هوشمندانه

با این همه مزایای پرسود برای برندینگ و مارکتینگ کسب و کار شما هنگام خرید بسته بندی حرفه‌ای فرا نرسیده است؟ مطمئن باشد تاثیر بسته بندی در فروش را در تمامی ابعاد بیزنس آشکار خواهد شد و با تمام وجود حس خواهید کرد.

مجموعه آذین پک با نگاه همه جانبه به موضوعات روز دنیا در حوزه بسته بندی، مطابق هدف برند، بهترین بکس را به شما پیشنهاد می‌دهد. تا تحول کسب و کار راهی نیست. همین حالا تماس بگیرید.