محصول قند و شکر یکی از پر استفاده ترین محصولات است. مقاومت بسته بندی در وزن های بالا و عدم نفوذپذیری از مهم ترین ویژگی های یک بسته بندی قند و شکر خوب است، چرا که رسیدن هوا و رطوبت به محصول می تواند باعث تغییر بافت محصول می شود. استفاده از پلاستیک برای بسته بندی قند و شکر می تواند مانع از نفوذ رطوبت به درون محصول شده و از تغییر بافت آن ها جلوگیری کند. در ادامه انواع بسته بندی قند و شکر آشنا می شویم.

انواع بسته بندی قند و شکر

بسته بندی قند و شکر را می توان در شکل های مختلف انجام داد. از پلاستیک های ضخیم برای بسته بندی فله گرفته تا ساشه های تک نفره. و انتخاب از میان این بسته بندی ها بسته به بازار هدف شما دارد.

بسته بندی قند و شکر فله

برای بسته بندی و فروش به صورت فله از و با وزن بالا از پلاستیک های ضخیم استفاده می شود و معمولا این بسته بندی ها در وزن های ۵ و ۱۰ کیلویی می باشند. البته در صورت لزوم می توان ابعاد پلاستیک را تغییر داد.

انواع کارتن قند

یکی از بهترین انتخاب ها برای بسته بندی قند، کارتن می باشد. کارتن قند در انواع مختلفی تولید می شود و تنوع آنها زیاد است. جعبه و کارتن قند را میتوان به صورت ساده  تولید کرد همچنین میتوان از جعبه های لمینتی برای بسته بندی استفاده کرد. جعبه های لمینتی به دلیل داشتن ظاهری جذاب می توانند تاثیر بسزایی در فروش محصول بگذارند. همچنین جعبه های لمینتی سلفون دار می توانند از محصول در برابر رطوبت و نم محافظت نمایند. کارتن قند را می توان در وزن های مختلف (دو، سه، پنج کیلو و…) و ابعاد متفاوت تولید نمود. از دیگر نکات مثبت استفاده از کارتن برای بسته بندی قند می توان به مقاومت بالا و جلوگیری از آسیب رسیدن به محصول اشاره کرد. یکی از مهم ترین ویژگی ها برای کارتن قند (خصوصا برای صادرات محصول) کیفیت کارتن قند است. زیرا قند  جزء اقلام خوراکی بوده و بهداشت آن بسیار مهم است. پس کیفیت کارتن باید به گونه ای باشد که محصول قند، سالم و با همان کیفیت روز اول و بدون بو، مزه کهنگی و آسیب به دست مصرف کنندگان برسد.

مجموعه آذین پک آماده پذیرش سفارشات تولید انواع مختلف کارتن قند در ابعاد و وزن های مختلف است. آذین پک با داشتن ماشین آلات مدرن و روز دنیا توانایی تولید انواع مختلف کارتن قند با  بهترین مواد اولیه و بالاترین کیفیت را دارا می باشد.

مشاوره رایگان بسته بندی و کارتن سازی

پاکت های بسته بندی

این شیوه بسته بندی به دلیل هزینه بالاتر زیاد بیشتر برای بسته بندی های صادراتی کاربرد داشته و ممکن است بسته بندی به این شیوه برای مصرف داخلی توجیه اقتصادی نداشته باشد.

سلفون بسته بندی

از پر استفاده ترین بسته بندی ها برای قند و شکر است و عموما برای بسته بندی در ابعاد متوسط و وزن های پایین مورد استفاده قرار می گیرد. این بسته بندی علاوه بر داشتن ظاهری مناسب قیمت اقتصادی دارد و از همین رو جزء پر طرفدار ترین انواع بسته بندی قند شکر می باشد.

بسته بندی های قند و شکر تک نفره (ساشه)

حتما برایتان پیش آماده که از قند و شکر تک نفره استفاده نمایید. این مناسب ترین و بهداشتی ترین شیوه سرو قند و شکر در هتل ها، کافی شاپ ها و… است و در انواع مختلف قابل تولید است.

کاغذ های کرافت

این بسته بندی نیز برای خورده فروشی قند و شکر مناسب است، البته شرکت ها از این نوع بسته بندی زیاد استفاده نمی کنند و بیشتر برای بسته بندی های داخل فروشگاه ها برای خرده فروشی و تحویل محصول به مشتری استفاده می شود.

طراحی بسته بندی قند و شکر

همانطور که اشاره شد بسته بندی تاثیر بسزایی در فروش محصولات دارد و داشتن یک بسته بندی زیبا و خاص می تواند در موفقیت کسب و کار شما نقش حیاتی ایفا نماید. واحد طراحی آذین پک با طراحی بسته بندی های زیبا، مدرن، لوکس و در عین حال مقرون به صرفه کاری می کند که محصول شما را از بقیه محصولات متمایز شده و روی قفسه ها بدرخشد.

هزینه تولید

هزینه تولید بسته بندی های مختلف بسته به شرایط اقتصادی، قیمت روز مواد اولیه و دلار دارد. شما می توانید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.