جعبه بسته بندی لباس چیست و چه کاربردی دارد؟

جعبه لباس برای قرارگیری منظم انواع البسه در یک کارتن مشخص به کار می‌رود. این جعبه به طور معمول برای لباس‌های لوکس استفاده می‌شود. این جعبه‌ها مزیت رقابتی نیز محسوب می‌شود و شما را متمایز جلوه می‌دهد.

چه کسب و کارهایی از بسته بندی لباس به شکل جعبه استفاده کنند؟

برندهای لوکس و کسب و کارهایی که ارزش پیشنهادی خود را به مشتریانی با سطح درآمد بالا ارائه می‌دهند، در انتخاب جعبه لباس شکی نداشته باشند.

اگر به کمپانی‌های مطرح دنیا در حوزه پوشاک دقت کنید، بسته بندی پلاستیکی ندارند و تمام البسه را در جعبه‌های خاص به مشتریان عرضه می‌کنند. از لباس زیر گرفته تا کروات و کت و شلوار در چنین بسته‌هایی، جهت فروش و برندسازی بیشتر آماده می‌شوند.

ارزش محصول خود را بالا ببرید

صاحب یک کسب و کار در صنعت پوشاک کالای با کیفیت خود را در بسته بندی نامناسب قرار نمی‌دهند زیرا می‌دانند این کار نه تنها صرفه اقتصادی نیست، بلکه آن‌ها را به نابودی خواهد کشاند.

مثال استفاده از بسته بندی کارتنی لباس توسط شرکت گوچی

بعید است نام کمپانی گوچی برای شما نا آشنا به نظر برسد. این برند جهانی، با استفاده از بسته بندی اصولی و لاکچری، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. جعبه لباس شرکت گوچی از استحکام و کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

حس خوب، جعبه خوب

مهم‌ترین عاملی که مشتری را جذب می‌کند و سبب حفظ آن می‌شود، گرفتن حس خوب از کالا یا خدمات است. در واقع مشتری‌ها اجناس را خریداری نمی‌کنند بلکه برای حل مشکلات و رفع نیاز خود، دست به جیب می‌شوند. چه فرقی می‌کند کاربران از شما یا از برند دیگری خرید انجام بدهند؟ و چه عاملی آن‌ها را همچنین حفظ می‌کند؟

یک جعبه لباس دیزاین شده و شکیل به مخاطب حس خاص بودن منتقل می‌کند. پس از اینکه مشتریان حس شیرین متفاوت بودن را درک کردند، احتمال خرید مجدد به شدت افزایش می‌یابد. جعبه لباس را با طراحی‎های مختلف دیزاین کنید و با جعبه خوب، حس و حال خوب را به دیگران هدیه کنیم.

انفجار فروش را تجربه کنید

طبق آمارهای جدید، بسته بندی استاندارد، رابطه مستقیم با فروش دارد. با هزینه کردن برای جعبه لباس زیبا، نه تنها متضرر نمی‌شوید بلکه سود هم می‌کنید. بحث بسته بندی موردی نیست که از کنار آن به راحتی عبور کنید؛ حتی بازاریابان نیز معترف شدند فروش کالاهایی با بسته بندی خوب بسیار آسان‌تر از غیر آن است.

توجه به نوع مخاطبین و تحلیل دقیق

همانطور که در نخست اشاره کردیم، جعبه لباس جهت لباس‌های لاکچری مثل لباس عروس یا کروات‌ها بیشتر به کار می‌رود. جدا از این نکته توجه و تحلیل دقیق مخاطبین بسته بندی مناسب‌تری را به ارمغان می‌آورد. سن، جنسیت، نیازها و علایق مشتریان در تولید بسته بندی ایده‌آل به شما کمک خواهد کرد.

جعبه‌های کارتنی با کیفیت و اقتصادی را از کجا خریداری کنیم؟

حالا که اهمیت استفاده از بسته بندی مناسب برای البسه را درک کردید باید برای تهیه آن اقدام کنید. پیدا کردن مجموعه‌ای که در عین ارائه خدمات با کیفیت، باتوجه به شرایط حال حاضر در جامعه قیمت مناسبی هم داشته باشد، مشکل است.  عجله نکنید. مجموعه آذین پک برای خریداری جعبه لباس و انوع جعبه لمینتی به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی می‌کند. ما با سخت گیرانه‌ترین استانداردهای جهانی، کیفیت را به شما هدیه خواهیم داد. همین حالا برای تهیه بسته بندی‌ها اصولی اقدام کنید و رشد بی‌نظیری را در کسب و کار تجربه کنید.