از آنجایی که رقابت در صنعت غذای حیوانات خانگی بیش از هر زمان دیگری است، کسب و کارها برای دستیابی به مشتریان خود به چیزی بسیار بیشتر از ایجاد یک محصول منحصر به فرد نیاز دارند. با توجه به آنچه گفته شد، در ادامه نکات و ترفندهایی را که هنگام طراحی بسته بندی غذای حیوانات خانگی باید رعایت شود آورده ایم.

اسفتاده از بسته بندی های سایز بزرگ

 

از آنجایی که غذای حیوانات خانگی برای مدت زمان طولانی تری مورد نیاز هستند، مصرف کنندگان بسته های بزرگ را به بسته های کوچکتر ترجیح می دهند.

علاوه بر این، در صورت امکان، باید از کیسه های وکیوم مانع برای بسته بندی محصول خود استفاده نمایید، زیرا حفظ طعم و تازگی آن بسیار مهم است.

 

مهندسی اطلاعات روی بسته بندی

 

در درجه اول، موفقیت برند غذای حیوان خانگی شما به این بستگی دارد که در بازار هدف و از محصولات رقبا کاملا متمایز باشید. اطلاعاتی چون وزن خالص، تاریخ تولید، آدرس شرکت، تاریخ انقضا، شرایط نگه داری و نحوه مصرف باید روی بسته‌بندی و برچسب درج شود، چندین مؤلفه دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

در قسمت جلوی بسته بندی، مواد اصلی و ارزش غذایی استفاده شده را درج نمایید. علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد فراهمی زیستی، ترکیبات ارگانیک، و اطلاعاتی در مورد استفاده از مواد نگهدارنده درج کنید. در پشت بسته بندی غذای حیوان خانگی خود، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات بیشتری در مورد محصول خود درج نمایید.

همه اینها به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که برند غذای حیوان خانگی شما از رقبا متمایز خواهد بود.

 

گرافیک و تصاویر جذاب

 

گرافیک و تصاویر جنبه حیاتی هر طراحی بسته بندی غذای حیوانات خانگی هستند. بسته بندی شما باید متمایز باشد، به همین دلیل برندسازی و نوع طراحی بسته بندی شما بسیار اهمیت دارد.

 

مصرف کنندگان هنگام خرید غذا و لوازم حیوانات خانگی بسته بندی هایی که طرح های جذاب تری داشته باشند را ترجیح می دهند. عکس‌های حیوانات خانگی شاد، سرزنده و پرانرژی روی بسته‌بندی به بازار هدف شما حس آشنایی و اطمینان در هنگام خرید محصول شما را می‌دهد. حتی نژادهای مختلف حیوانات خانگی در تصاویر می توانند پیامی متفاوت را به مخاطب هدف ارسال کنند.

 

انتخاب رنگ ها و فونت ها

 

انتخاب رنگ و فونت مناسب برای همه عناصر، از جمله گرافیک و حتی خود محصول، بخشی ضروری از فرآیند طراحی است. در نظر داشته باشید که شما می خواهید بسته بندی قابل توجه و متمایز باشد. رنگ های بسته بندی شما باید مکمل و بهبودبخش محصول شما باشد.

 

از تصاویری استفاده کنید که با طرح ها و بسته بندی های محصولات مختلف تان سازگاری داشته باشد. فونتی را انتخاب کنید که هم متمایز و قابل خواندن باشد و هم مکمل لوگوی محصول باشد. علاوه بر این، رنگ‌هایی انتخاب کنید که محصول شما را از رقبایتان متمایز کند و مشتریان را ترغیب کند تا آن را بخرند.

 

پنجره

 

در مورد غذای حیوانات خانگی، تنوع زیادی از نظر شکل و رنگ وجود دارد. با قرار دادن یک پنجره روی بسته بندی به مشتریان اجازه می دهید تا ببینند محصول شما شکلی است، و اینگونه آگاهانه تر انتخاب کنند.

 

بسته بندی کاربر پسند

 

هنگام طراحی بسته بندی خود، خریداران و مصرف کنندگان را در نظر داشته باشید. باید بدانید چه چیزی محصول شما را برای آنان جذاب می کند و باعث می شود متقاعد شوند که محصول شما را خریداری نمایند. قبل از شروع طراحی بسته بندی، نحوه استفاده از کالا را در نظر بگیرید و فرآیند را تا حد امکان آسان کنید.

 

پایداری بسته بندی

 

حفاظت از محیط زیست تبدیل به دغدغه ای جدی برای بیسازی از مصرف کنندگان شده است از این رو، کسب و کارها طراحی بسته بندی سازگار با محیط زیست را به عنوان بخشی از استراتژی برند خود قرار داده اند. بسته ای طراحی کنید که نه تنها از محصول محافظت کند، بلکه ضایعات را نیز کاهش دهد.

 

 تناسب بسته بندی با محصول

 

بسته‌های عجیب و غریب می‌توانند چیدمان کالاهای شما را در قفسه یا انبار را بامشکل روبرو کرده و حمل کالای شما از فروشگاه به خانه را برای مشتریان دشوار کند.

دوام، حمل و نگهداری آسان، ماندگاری طولانی از ویژگی های یک بسته بندی خوب است.

 

طراحی مینیمال

 

طراحی بسته بندی مینیمال در حال حاضر بسیار محبوب است. با استفاده از مواد با کیفیت بالا و طرح های رنگی و گرافیکی جذاب، می توانید به راحتی محصول خود را از رقبا متمایز کنید.

 

صداقت

 

همیشه با مشتریان خود صادق باشید. باید بتوانید محصولی را ارائه دهید که انتظارات مشتریان شما را هنگام باز کردن بسته بندی برآورده کند. اگر آنچه روی بسته است با آنچه در داخل بسته است مطابقت نداشته باشد، ممکن است مشتریان خود را از دست دادن بدهید.

تاثیر اولیه خوب بسیار مهم است، بیاد داشته باشید فقط چند لحظه کوتاه برای جلب توجه مشتری زمان دارید.