جعبه های کارتنی تقریبا در همه جا مورد استفاده قرار می گیرند و برای بسیاری از برندها و صنایع، به ویژه صنعت بسته بندی به متریال ایده آل برای بسته بندی محصولات تبدیل شده اند.

زیرا جعبه های کارتنی ارزان قیمت، سبک و یکی از راحت ترین گزینه های بسته بندی موجود در بازار هستند.

حدود 95 درصد از محصولات در آمریکا در جعبه های کارتنی حمل می شود.

 

مزیت های جعبه های کارتنی

 

محافظت حداکثری

جعبه های کارتنی قوی تر از جعبه های مقوایی معمولی هستند و به عنوان یک بالشتک محافظ برای هر محصول در حین حمل و نقل و جابجایی عمل می کنند. این امر به ویژه برای محصولات غذایی که باید در زمان حمل و نقل طولانی محافظت شوند بسیار مهم است. مقاومت و وزن ورقه های کارتن می تواند با توجه به اندازه و ضخامت متفاوت باشد.

 

سفارشی سازی آسان

بسته بندی کارتنی به راحتی قابل سفارشی سازی است. ما در آذین پک جعبه های سفارشی را با توجه به نیازهای شما طراحی می کنیم.

 

مقرون به صرفه و پایدار

جعبه های کارتنی یکی از ارزان ترین گزینه ها برای بسته بندی هستند. و جدای از آن، محصولی دوستدار محیط زیست محسوب می شود زیرا بازیافت کارتن بسیار آسان است.

 

عالی برای برندسازی

بسته بندی کارتنی را می توان سفارشی کرد تا شما را در برندسازی یاری کند. سفارشی سازی بسته بند راهی خوب برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان شما است و می تواند به شما در جذب مشتریان وفادار کمک کند.

 

زیست تخریب پذیر، قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد

نزدیک 70 تا 100 درصد کارتن قابل بازیافت است که آن را به یکی از سازگارترین متریال برای محیط زیست می کند. بازیافت و استفاده مجدد آن را نیز بسیار آسان است.

همچنین جعبه ها را نیز می توان تا کرد و در صورت نیاز برای بسته بندی مجددا استفاده کرد.

 

وزن کم

اگر محصولات سنگینی را تولید یا حمل می کنید، احتمالاً نمی خواهید وزن و هزینه حمل و نقل محصولات خود را با بسته بندی های سنگین افزایش دهید. اینجاست که کارتن به دلیل استحکام و وزن سبک ارزش خود را نشان می دهد. سبک وزن بودن حمل و نقل را آسان تر کرده و از تحمیل هزینه های اضافی به تولید کننده و مصرف کننده جلوگیری می کند.

 

انعطاف پذیری

جعبه های کارتنی را می توان در اندازه های مختلف تولید کرد و برای محافظت بیشتر می تواند سینگل، سه لایه ای فلوت یا حتی سه لایه سی فلوت باشد. جعبه های کارتنی یکی از انعطاف پذیرترین گزینه های بسته بندی در بازار امروز هستند زیرا آن ها را می توان برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده کرد.

 

ما در آذین پک به کسب و کار ها کمک می کنیم تا طراحی بسته بندی های زیبا و خاص مطابق با سلایق بازار هدف داشته باشند. و از این طریق بتوانند فروش بهتری را تجربه کنند.