کاربرد کارتن در زندگی چیست؟

شاید کمتر به این موضوع دقت کرده باشید اما همه ما بسیار زیاد در زندگی روزمره، از کارتن استفاده می‌کنیم. کارتن‌ها با حضور پررنگ خود در کسب و کارهای مختلف، عضوی جدا ناپذیر از ما شده‌اند. بسته بندی‌های کارتنی خصوصیات ویژه بسیاری دارند. کاربرد کارتن مقاوم را هنگام خرید کفش، اسباب بازی، فست فود و… مشاهده خواهید کرد.

چگونه کارتن را محکم می‌سازند؟

یکی از اصلی‌ترین عوامل مشخص کننده مقاوت کارتن، تعداد لایه آن است. کارتن‌های معمولی که در سطح شهر و مغازه‌ها وجود دارند، از نوع کارتن سه لایه است. کارتن پنج لایه و هفت لایه نیز وجود دارند که به طبع مقاوم‌تر از کارتن سه لایه است. البته میزان مقاومت به عاملی دیگری مثل میزان فشردگی لایه‌ها نیز بستگی دارد. یک کارتن مقاوم، تعداد لایه مقوای بالایی دارد و این لایه‎‌ها کاملا فشرده و حجیم هستند.

کارتن های قوی برای محصولات لوکس

بسته بندی‌های لوکس باید به گونه‌ای به بازار عرضه شود که، نیاز مشتریان هدف را ارضا کند. مسلم است که یک محصول لوکس و با قیمت بالا به کارتن های مقاوم جهت بسته بندی نیاز دارد. این نوع کارتن‌ها سبب می‌شود کالای شما بسیار با ارزش و با دوام به نظر برسد. بسته بندی محصولات لوکس را به آذین پک بسپارید و از موفق بودن این پروژه شگفت زده شوید.  

چه نوع کارتنی برای اسباب کشی مناسب است؟

از آنجایی که در اسباب کشی وسایل سنگینی را حمل می‌کنیم و جدا از این موضوع، مسافت زیادی برای حمل و نقل طی می‎‌کنیم، انتخاب کارتن مقاوم بسیار ضروری می‌باشد. متاسفانه بسیاری از دوستان این امر حیاتی را، جدی نمی‌گیرند و حاضر به صرف هزینه برای اسباب کشی نیستند. در واقع با این کار احتمال آسیب دیدگی لوازم منزل خود را افزایش می‌دهید، خصوصا اگر جرم زیادی نیز داشته باشند.

جعبه‌های محکم صادراتی

حضور کارتن مقاوم در صادرات، ضروری است. از آنجایی که طی صادرات فشار زیادی به مرسوله وارد می‌شود و کالا مسافت طولانی را تا مقصد طی می‌کند، باید از محکم‌ترین کارتن‌ها استفاده کرد. به غیر از این موضوع بین بسته بندی مناسب با حجم صادرات رابطه تنگاتنگی وجود دارد.

 هرچقدر کارتن شما استانداردتر باشد، مشتریان خارجی بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد. موضوعات دیگری مثل برندسازی، رشد مادی و معنوی بیزنس نیز به کمک باکس مقاوم به دست می‌آید. برای رسیدن به این همه مزیت عجله کنید و رشد چشم‌گیر کسب و کار را تجربه کنید.حالا که قصد خرید کارتن با مقاومت بالا را داریم، آن را از کجا خریداری کنیم؟

حالا که قصد خرید کارتن با مقاومت بالا را داریم، آن را از کجا خریداری کنیم؟

اگر صاحب کسب و کاری هستید و قصد خرید کارتن مقاوم را دارید، نگران تهیه آن نباشید. مشاورین حرفه‌ای آذین پک در مرحله اول مشاوره اختصاصی در خصوص بسته بندی و انتخاب نوع کارتن را به شما مشریان ارائه می‌دهند. پس از انتخاب کارتن مناسب محصول شما، واحد طراحی کار خود را آغاز می‌کند و برای خلاقانه‌ترین طرح‌ها مطابق نیاز و سلیقه مشتری تلاش می‌کند.

 سپس نوبت تولید بسته بندی‌ها می‌رسد که مجموعه آذین پک با داشتن دستگاه‌های پیشرفته و همچنین نیروی متخصص، با کیفیت‌ترین کارتن‌ها را به مشتریان تحویل می‌دهند. باید متذکر شد که برند آذین پک با افتخار اعلام می‌کند که آماده تولید و چاپ انواع کارتن در سایز‌ها و شکل‌های مختلف، و از همه مهم‌تر در تیتراژ بالا است.

اگر هنوز بسته مناسب و کارتن مقاوم برای محصول خود انتخاب نکردید و به دنبال افزایش فروش از طریق برانگیخته کردن حس کاربران هستید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما با حوصله به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. هدف ما ارائه بهترین‌هاست.