محصولات لبنی یکی از پر طرفدار ترین کالاهای مصرفی در سراسر جهان است. بسته بندی محصولات لبنی در شکل ها، اندازه ها و طرح های متفاوت تولید می شوند و مشتریان زمان زیادی را برای انتخاب بهترین محصول صرف می کنند. طیف گسترده ای از متریال های مختلف مانند مقوا، فویل آلومینیوم، پلاستیک، شیشه، فیلم های پلاستیکی و ظروف فلزی را می توان برای بسته بندی این محصولات لبنی استفاده کرد.

تولیدکنندگان می‌خواهند که محصولات خود را در بسته‌بندی‌های باکیفیت و کارآمد به دست مشتریان برسانند. این امر تنها زمانی امکان‌پذیر است که فرد دانش کافی در مورد بهترین متریال بسته‌بندی و روش‌های بسته‌بندی مناسب برای محصولات لبنی مختلف را داشته باشد.

 

طراحی بسته بندی پنیر

این محصول در طیف گسترده ای از طعم ها تولید می شود از این رو  بسته‌بندی این محصول لبنی می‌تواند متنوع باشد. پنیر می تواند یک غذای عالی برای سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام باشد.

طرح های معمول برای بسته بندی پنیر، اشکال مکعب، مثلث و چرخ است. برخی از برندها از طرح های دیگر نیز استفاده می کنند.

 

طراحی بسته بندی شیر

شیر دومین مایع پرمصرف در سراسر جهان است. این محصول به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شود. با رقابت شدید در فروش محصولات شیر در سراسر جهان، بسیاری از شرکت ها متریال و طرح های بسته بندی جدیدی را برای این محصول تولید کرده اند.

رقابت شدید در این صنعت، تلاش برند ها را برای کیفیت، بسته بندی و طعم بهتر را افزایش داده است.

طراحی بسته بندی کره

بسته بندی محصولات کره چندان متفاوت از هم نیستند. بیشترین متریال بسته بندی های فعلی برای کره، پلاستیک یا کاغذ فویل است که بسیار مقرون به صرفه است.

طراحی بسته بندی ماست

طرح های بسته بندی ماست زیاد از یکدیگر متفاوت نیستند . و اصولا در ظروف پلاستیکی لیوانی بسته بندی می شوند.

در طراحی بسته بندی  از رنگ های سفید و روشن استفاده می شود. رنگ سفید بازتابی از پاکی، خلوص و سادگی است و می تواند احساس طبیعی و تازه بودن را منتقل نماید.

طراحی بسته بندی بستنی

طرح های بسته بندی بستنی، باید خلاقانه و نوآورانه باشد تا توجه خریداران و مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

طراحی بسته بندی محصول با خلاقیت و نوآوری یک استراتژی موثر برای حفظ محصول در بازار است. بستنی های عرضه شده در بسته بندی های نوآورانه، همه را به خرید آن علاقه مند می کند.

می توان با بسته بندی خلاقانه محصول خود را از رقبا متمایز کرده و توجه مصرف کنندگان را جلب کنید تا محصول شما را انتخاب کنند.

ما در آذین پک به کسب و کار ها کمک می کنیم تا طراحی بسته بندی های زیبا و خاص مطابق با سلایق بازار هدف داشته باشند. و از این طریق بتوانند فروش بهتری را تجربه کنند.