همانطور که می دانید یکی از بهترین راه ها برای رشد و ارتقای سطح کسب و کار ارائه یک تجربه استثنائی به مشتریان است. و برای رسیدن به این مهم کیفیت بسته بندی لوازم یدکی خودرو باید به مانند کیفیت محصول داخل آن باشد. کیفیت و نوع طراحی بسته بندی از عوامل موثر بر فروش محصولات است و داشتن یک بسته بندی زیبا می تواند در افزایش فروش محصول شما تاثیر بسزایی داشته باشد و بالعکس یک بسته بندی نامرغوب، حسی از بی‌کیفیت بودن محصول را به خریدار القا می‌کند و در نتیجه محصول با فروش پایین روبرو می‌شود.

تیم طراحی ما در آذین پک با طراحی بسته بندی های زیبا، مدرن، لوکس و در عین حال مقرون به صرفه و با کیفیت کاری کند که هم محصول شما را از محصولات رقبا متمایز شده و از این طریق فروش بهتری را تجربه نمایید و هم قطعات لوازم یدکی شما کاملاً سالم و بدون آسیب به دست مشتریان برسند. در این نوشته، قصد داریم درباره نحوه بسته بندی لوازم یدکی خودرو اطلاعاتی ارائه دهیم.

نکات بسته بندی لوازم یدکی خودرو

نوع و جنس کارتن باید با اندازه و وزن قطعه متناسب باشد

اندازه و وزن قطعات لوازم یدکی تأثیر قابل توجهی بر نوع بسته بندی انتخابی شما خواهد داشت و این امر به ویژه در مورد طیف گسترده قطعات مختلف خودرو صدق می کند. هرچه اقلامی که قصد بسته‌ بندی آن را دارید سنگین‌ تر و بزرگ تر باشد، به کارتن بادوام‌ تری نیاز خواهید داشت تا مطمئن شوید که قطعات شما به خوبی محافظت شده و سالم به دست مشتری می رسند.

ویژگی های ضروری که باید در بسته بندی لوازم یدکی خودرو رعایت شود:

زیبایی بسته بندی این محصولات باید شکلی استقامت و دوام را به نمایش بگذارد و نشان دهنده کیفیت محصول شما باشد. بعلاوه درج اطلاعات مربوط به محصول جزو مهم‌ ترین اصول این بسته بندی ها است زیرا خریدار برای خرید قطعه مورد نظرش باید مشخصات دقیق محصول را بداند تا بتواند انتخاب مناسبی داشته باشد.

با همه اینها اگر کارتن بسته بندی شما نتواند به خوبی از قطعه در برابر فشارها و ضربات محافظت نماید تمام زحمت های شما بیهوده خواهد بود. یک بسته بندی مناسب باید ایمنی محصول را از لحظه خروج از کارخانه یا کارگاه تا رسیدن به دست مشتری حفظ نماید. در آذین پک کلیه کارتن ها از مواد اولیه درجه یک تولید شده و بهترین کیفیت را دارا می باشند. ساخت و تولید کارتن ها با استفاده از به روز ترین دستگاه ها و تجهیزات انجام شده و کارتن ها با بالاترین کیفیت ارائه می‌ شود.

همانطور که پیشتر گفتیم بسته بندی لوازم یدکی خودرو دارای انواع گوناگونی است از همین رو با توجه به نوع قطعه و ابعاد و وزن آن باید بهترین نوع بسته بندی را انتخاب کنید.

می توان برای برخی از لوازم یدکی که وزن پایین تری دارند از بسته بندی های پلاستیکی استفاده نمود. این بسته بندی ها دارای نوع های بسیار گوناگونی است که برخی از محبوب ترین ها برای بسته بندی لوازم یدکی عبارتند از:

  • پاکت های بسته بندی
  • لفاف بسته بندی
  • سلفون زیپ دار
  • بسته بندی نایلونی (پلی اتیلنی)

در مقوله بسته بندی لوازم یدکی خودرو، بسیاری از قطعات یدکی و صنعتی که داخل کارتن بسته بندی می شوند نیازمند یک بسته بندی پلاستیکی برای محافظت کامل از محصول می باشند، در اکثر موارد برای بسته بندی پلاستیکی داخل جعبه از سلفون یا نایلون شفاف معمولی استفاده می شود. برای محصولاتی که نیازمند محافظت بیشتری است از پلاستیک های حباب دار استفاده می شود. برای استعلام قیمت و سفارش این بسته بندی ها می توانید با واحد طراحی آذین پک تماس بگیرید.

مجموعه آذین پک با داشتن ماشین آلات مدرن و روز دنیا آماده تولید انواع مختلف کارتن بسته بندی می باشد. کلیه کارتن ها از مواد اولیه درجه یک تولید شده و بهترین کیفیت را دارا می باشند. ساخت و تولید کارتن ها با استفاده از به روز ترین دستگاه ها و تجهیزات انجام شده و کارتن ها با بالاترین کیفیت ارائه می‌ شود.

مشاوره رایگان بسته بندی و کارتن سازی